A blog nem neked szól. Én írom magamnak.. mert ez nekem jó. Ha bejössz, töröld meg a lábad, szőnyeg előtt vedd le a cipőd, ha nem tetszik a kanapé vagy a házigazda akkor hátra arc. Hozzászólhatsz bármihez ha nekem nem tetszik azonnal törlöm mert ez itt az én blogom.. nincs demokrácia. Igen, ilyen vagyok..

2013. április 17., szerda

kezdjük akkor:)

Ági vagyok. 30 meg egy kicsi és 100 meg egy kicsi (ez utóbbi nem a korom). Van férjem meg gyerekeim, házam (félig már a banké) meg autóm (cég nevén).. rendelkezem még néhány tárgyal és képességgel... van amire büszke vagyok (empátia) van amire kevésbé (kapaszkodás nélkül küldöm el a picsába aki felidegel) Nem csak hiszem hanem tudom, hogy engem személy szerint nagyon szeret Isten úgy ahogy vagyok.. mert hát ő teremtett, csak tudja mit csinált, senkit sem szokott csak úgy bepottyantani a világba, hogy majd csak jó lesz valamire.
Röviden ennyi.. aztán majd megismersz.. ha akarsz.

Nincsenek megjegyzések: