A blog nem neked szól. Én írom magamnak.. mert ez nekem jó. Ha bejössz, töröld meg a lábad, szőnyeg előtt vedd le a cipőd, ha nem tetszik a kanapé vagy a házigazda akkor hátra arc. Hozzászólhatsz bármihez ha nekem nem tetszik azonnal törlöm mert ez itt az én blogom.. nincs demokrácia. Igen, ilyen vagyok..

2013. április 17., szerda

ritmus..

Miért gondolom, hogy egy dobosnál nem is lehet jobb szerető?

Méltatlanul kevés szót kap a szexel kapcsolatban a ritmus. Beszélünk a pózokról, az érzésekről, a hangulatról, környezetről, kis perverzek a kellékekről is, de ha úgy igazán belegondolsz, jó szerető csak az lehet akiben van ritmus.




Kiddy után szabadon: Ági (dugnám Caro Emerald dobosát*!!!)


*van egyáltalán neve??? 2órás google böngészés után se lelem

UPDATE:

Caro dobosa Stefan Kruger !! ééés blogja is van:) 
éés Kép is van: 

hmm.. 

Ági (dugnám Stefan Krugert !!) 

köszi Rékám :)



2 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Na igen, a ritmus kell! Küldtem mélt, lehet, hogy megvan a hapsi :D

Kiddy írta...

♥ =D =D