A blog nem neked szól. Én írom magamnak.. mert ez nekem jó. Ha bejössz, töröld meg a lábad, szőnyeg előtt vedd le a cipőd, ha nem tetszik a kanapé vagy a házigazda akkor hátra arc. Hozzászólhatsz bármihez ha nekem nem tetszik azonnal törlöm mert ez itt az én blogom.. nincs demokrácia. Igen, ilyen vagyok..

2013. április 21., vasárnap

ne húzzad a hajamat!

Én nem értek a divathoz.. sőt nem is érdekel.. de a férfiaknál a hónaljkutya szexi, megengedhető vagy egyenesen kötelező?? Mert mondjuk, hogy a vogue (ez újság ugye??) ért a divathoz és szép jányok izmocsenkó férfiakkal való alátámasztása címlapfotón mondjuk divatos mert dior (nyomor) nyaklánc himbálódzik közben szelíden és van akinek erre áll fel.. de a hónalj kutya az divatos?? Talán nőknél nem.. férfiaknál ha nem is csupira, de azért rövidkére nyiszálni körömollóval nem-e lehetne-e?
És a hajhuziga alátámasztás előtt alatt közben vajon jó? Vagy kinek-hogy? Esetleg ez is divat kérdése?? Dior nyaklánc himbálása alátámasztás közben vajon csak vörös hajzuhatag huzigálására ösztönöz? Esetleg ha valaki nem vörös, de mert divat, vörös parókát vesz fel, az ő (pót)haját kevésbé cimbáli az izmocsenkó hónaljkutyatulaj?? És a címlapra ez a kép vajon hónalj kutyásan vagy mentesen került föl? Gondolom a fehér fal meg a vibrátor előmelegítő kézi készülék dugalj* már nem volt rajta..


*érzed azért a finom rímet a dugalj szó és a kép között ? :D

2 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Höhö! Hónaljkutya :D Engem nem zavar, viszont a beretvált férfiúi mellykas annál inkább. Fúúúj! Meg a hajhuziga is, akár alá van, akár nem van alá támasztva. Nem értek a divathoz (elég rám nézni!), ilyen förmedvényes újságokat nem is szoktam látni. Aki meg tudja venni ezt a szemetet, lelke rajta :p

Lili írta...

Nézz be hozzám, üdv Lili